vinter snart?


Orkar inte lägga upp något inlägg om sälen, kan bara säga att jag hade det underbart!
Jag har tappat min julkänsla!! Måste få tillbaka den snarast, så i eftermiddag och i helgen ska jag iväg o shoppa lite julklappar. Och på söndag är det lucia! :) Men för att komma i stämning på riktigt Behöver jag snö! Frost iaf? Snälla? Kan ju inte vara 8 plusgrader på jul!!

Bjuder på en fin vintersång med härlig skotsk dialekt där dom förklarar lite hur det känns! :)


As I stand here all alone in the cold wondering where I´m going to-day 
Then a snowflake fell and it felt like a kiss now I´m O-K.


Kommentarer
Postat av: DAWID

fin blogg du har.

2010-03-04 @ 14:05:02
URL: http://dawid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0