Lite om festivalen

Festivalen med stort F, melodifestivalen såklart! :D
Mindre än 3 månader kvar till start och igår tillkännagavs programledarna 2010! En rolig Meltzer, en charmig Måns och... en Dolph! Ursäkta, nu förstod jag inte riktigt, en dolph?! Vad är det? :P Okej inte mobba Dolph Lundgren för hans namn, tycker bara man kunde kommit på någon bättre än honom! Men vem vet, han kanske gör mig överraskad ;)



En av årets (nästa års) jokrar är också avslöjade! Den har snubben blir det! Ser jag fram emot! Darin är faktiskt rätt bra ju! darin 007

Nu har jag nördat mig klart, nu ska jag sleepa! Natti!

Bilder från scanpix och darins hemsida!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Nämen vilket charmig bild du hittade på lille darin;):D men håller med, han är faktiskt ganska bra!

2009-11-11 @ 22:10:25
URL: http://nannabrown.blogg.se/
Postat av: Nanna

Hahahahah Sallyyyyy du är rolig:D Bra att du är på så gott humör juu så slipper jag oroa mig för att du typ nervösar(kan man säga så?!) ihjäl dig!!! OCH JAA, den kostar bara 200, skitbilligt ju:D Synd om dej som måste plugga kemiiiiii:( men snart sally, snart är de över;) KRAMIIS<3<3<3

2009-11-12 @ 14:52:26
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0