Vad är väl en kväll i globen

Nu ska jag strax gå och kolla på hästar på tvn. I tre timmar sänder de från Globen horse show! Min syster har varit där hela dagen, och jag är inte avundsjuk!

Hon har säkert kollat på firhetsdressyr med den här häftiga killen! Inte avundsjuk för det


Har säkert både sätt och träffat kändisar i hästvärlden som den här snubben. Inte avis alls


Helt säkert vet jag att hon har med hjälp av kontakter hängt med den här tjejen idag, inte avis, vem är det liksom?! Emma wiklund/sjöberg wathever..



Nu ska jag gå till tvn.. Man ser ju faktiskt mycket bättre på tv!
Inte avis, inte avis, inte avis...............

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahaha söööt du är!!! :D Jag hade lätt kunnat byta bort någon nämn inga namn mot dig så kunde vi kollat tillsammans!! Såg du kändishoppningen på tv då? den måste de ju sänt?! Maria Gretzer och Peter Markne var ju grymma som jury! ;) Men vi fick gå tidigare så vi såg inte vem som vann! Jag hade haft myckt roigare om du var med!!

2009-11-30 @ 09:01:51
Postat av: Sally

Iiiih jaaa vi hade haft superduperroligt!! Nästa år får vi gå istället! :D Men neej jag såg inte kändishoppningen! Vet inte när dom sände den, jag försökte hitta det men lyckades inte... Såg det dom visade under 3 timmar på lördagen (lite blandade shower och tidshoppningen) och så såg jag lite av maskeradhoppningen på svtplay! :) Du får ringa sen så får du berätta Allt du sett! :D:D

2009-11-30 @ 13:43:15
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0