BloggBloggBlogg

Har precis kollat på Blog Awards på tv4play, faktiskt superkul att se! Så många helt olika människor, med samma bloggintresse. Har blivit värsta bloggintresserad på senaste tiden men det är så spännande att följa andra människors liv och få ta del av deras vardag, känns som man känner personerna i de bloggar man läser! :P Kan erkänna att jag har räknat och att det är 28 bloggar jag följer och läser varje dag, sen ett antal som jag läser då och då! haha onormalt många?? Och jag läser alltså fler personers bloggar än antalet personer som läser min... hm jag ligger alltså på minus... deppigt! ^^

Vid konstigaste personen av det man fick se från blog awards dök namnet Rehlenfeldt upp. hmm känns igen tänkte jag, och efter att jag kollat upp det kom jag ihåg! I stallet för någon månad sen var det en tjej som sa: Krillebooi är ju i Kalmar nu! <3
som att det var underbart och dessutom allmän kunskap. Och alla vi andra bara: eeeh vem sa du, sa du?!
Efter lite research visade det sig ju vara den här snubben, fasen att jag missade när han var här i Kalmar....



Shit nej nu har jag inte tid att skriva mer här för nu har flera av bloggarna jag prenumererar på blivit uppdaterade!! Måste skynda läsa!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0