Sur

Har sån lust att göra någonting!! Gå ut o festa med Nanna eller i alla fall vara med ett par andra kompisar som skulle träffas och kolla på tv! Skyndade mej jättemycket i stallet och hann inte ens rida ordenligt bara för att hinna, men hann inte nu ändå... Så nu får jag istället sitta ensam och ha tråkigt: det bästa som går på tv är typ doobidoo (idol är överskattat nu), jag har inget gott att äta, jag har ingen rolig att prata med - det är inte ens någon aktivitet på internet för alla andra i världen är ute på massa roliga saker! Men jag är inte bitter!!

Kommentarer
Postat av: Nannis

Sally dåå.. du skulle ringt mig så kunde du ha kommit hit o tittat film me mig :D :D Idol sög haha, den enda som jag ville se var tove o hon var sist ut.. -.-

2009-10-09 @ 22:21:34
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0