Fika i staden

Idag hade Nanna och jag mycket mysigt, var på stan och fikade och shoppade! :) Jag köpte iofs inget (utom godis såklaart! :D) men det var lika mysigt för det! Nanna köpte fin ögonskugga iaf!

Här är vårt mumsiga fika! Nannas macka och min chokladboll! :D och latten som var mindre god (eller äcklig).




Nu har jag varit i stallet och fixat inför tävlingen imorgon! Blir inget bloggande imorgon för då kommer jag vara på dressyrtävling mellan 7-19... minst... 7 timmar mellan starterna och mer än 12 timmar sammanlagt! Men vad gör man inte för att få visa upp sin häst! :P Är så himla trött nu i förväg att jag ska gå o lägga mej nu vid 9! Ska ju ändå upp vid 5 så det är lika bra!


Kommentarer
Postat av: Nanna

Trist att det regnade idag då du skulle tävla:( Satans regn!!! Men hoppas du har det roligt iaf!=) Poki<3<3<3

2009-10-11 @ 16:14:25
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0