Litet hej från sthlm

Sitter nu i min morbrors lägenhet i hammarby sjöstad! Dagen har spenderats på fotomässan, mutchos trevligt! Dock inget inpulsköp för min del... :( men lika bra det, ska nog spara till en ny kamera nu istället! :) Tråkig sak var dock att kameran skulle bli inlämnad för rengöring, men vid inlämningen sa dom att det skulle ta 4 timmar!! Då hade det blivit aldeles för sent, så jag får fortsätta ha min kamera värsta skitig! blä!
Imorgon är det väldigt oplanerat än så länge men det lutar åt shopping på dagen och bio på kvällen, förmodligen blir det att kolla på 2012! Får hoppas den är bra trots att den bara fick 2+ i DN :P




Blev även en snabbsnabbsnabbis på denna galleria, snyggt eller vad? :D


Bilder: GOOGLE! :D

Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh jag ska med se 2012 imon!:D theo sa ju till oss att den skulle vara asgrym så vi får väl lita på det, hehe:D och åhh hoppas du hittar massa snyggt imon!! avis på dej, vill me shoppa i sthlm:P puss på dej<3

2009-11-15 @ 01:28:13
URL: http://nannabrown.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ett litet tips :P http://fotofyndet.se/product_info.php?cPath=56&products_id=5179

Såg att den skulle vara bra:P;) tänkte på dig när jag läste om foto och kameror :)

2009-11-15 @ 16:58:39
Postat av: Nannis

Mig älskade den:D:D fast ville att du också skulle sitta brevid mig för den var läskig ibland(hela tiden!!) och då kunde vi trycka sönder varandras händer som vi brukar göra när de e läskigt :D hihi

och nu sitter du i bussen på väg hem:D:D saknar diiiiig!!!! undrar vad du har shoppat mihi ;) kramisar

2009-11-16 @ 11:29:23
Postat av: Sally

Tack Angelica! Sådan har jag aldrig sett! Kanske vore något! :D

2009-11-18 @ 09:22:42
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0