Stockholm dag 2

Dag två i Stockholm var lördag och mässdag! Wihu! Var roligt, såg bland annat många fina kameror och objektiv som jag Ville Haa!! Men fattig som man är gick det såklart inte!
Under hela helgen tog jag typ två kort, alltså sjukt lite för att vara på så roliga ställen, men det visar väl bara att jag hade kul! Hade inte tid att fota hela tiden helt enkelt! Lite blandade bilder, dom flesta snodda från internet, kan ju ändå få spegla dagen! :P


Stor mässa!

Fick sällskap av min kompis Hence, här med med en proffsig kamera

Åt Mcdonalds - Plusmeny ska det vara ^^

Åkte lite polo, bild: hence

Iphoneköp, (till kompisen, inte till mej tyvärr! :()
Och tillbaka i Hammarby Sjöstad!

Lyckad dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0