Stockholm dag 3

Sista dagen, söndagen, bestod av shopping och bio! Låter även här ett (till viss del) stulet bildcollage visa vad jag hade för mig!

Först tunnelbaneåkning in till city!

Gick fram och tillbaka på drottningatan (enda stället jag hittar på ^^)

Köpte en tröja på sisters!

Fick sällskap av min stockholmskompis hence igen som köpte ett par skor (till höger) ^^

På kvällen blev det bio med morbror och hans sambo!

Lyckad dag även detta och slutet på en trevlig helg! Dagen efter väntade lång bussfärd hem till Småland igen! Aldrig kul att komma tillbaka till vardagen, men alltid kul att komma hem till Nanna igen! Och vincent förstås! :P hihi

Kommentarer
Postat av: Nannis

älska stockholm men hata tunnelbana för de e fullt på dom hela tiden:(

men vad kul du verkar ha haft:D du såg glad ut igår också så dt förstod man ju att du hade haft:D hihi nu måste jag plugga vidare-.- håll tummarna för mig sen:((((

2009-11-18 @ 10:36:28
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0