Fina kläder

Har en ny favorit bland klädögongodissidorna! :D Nämligen Modcloth! Här är ett litetlitet smakprov, kanske visar fler guldklimpar därifrån någon annan dag!

Är inte den här klänningen superfin? Tror att den skulle passa mig finfint! hihi ^^
7814-1

Sen måste jag bara visa dom här! Vilket annat sätt att möta vinterkylan på är bättre än med glada hajar som vantar och en muffinshalsduk? Inget som jag kan komma på iaf! :D
(erkänna att du också vill ha sånna hajvantar Erika ;) hihi)
Menagerie Mittens in Smiley Shark<3Sweet Nothings Scarf

Kommentarer
Postat av: :)

ME LOVE THE DRESS :O e den dyr?

2009-10-29 @ 08:56:36
URL: http://nannabrown.blogg.se/
Postat av: Erika

I love the haj-vante!!! :) SNELA SNELA SNELA kan jag få?? :) I julklapp! Men de var dyra :( du skulle passa jättebra i den klänningen ju! Pöss

2009-10-29 @ 09:46:42
Postat av: Camilla

fin klänning :)

2011-02-13 @ 17:18:29
URL: http://allimaccamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0