Finally!

Jag trodde aldrig jag skulle bli så glad över att se det här fönstret!! Äääntligen fungerar skolsidan athena igen!
Kära athena, lämna mej aldrig igen! Jag ska ge dig all den kärlek och respekt du behöver bara du stannar hos mig! <3 ;)


För övrigt så hoppade jag och Vincent igår på lektionen! Gick rätt så bra faktiskt, det blev inte så många språng dock för vi var rätt många som skulle hoppa :) Kul iaf, kanske skulle satsa på det istället för dressyren ^^

Bild från Göteborg horse show i vintras (och nej det är inte vincent ;))
(parantes: tog den här bilden för att det såg så läskigt ut med dom personerna som sitter typ under de hoppande hästarna! Jag hade då inte vågat sitta där, men dom ser ju ganska oberörda ut! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0