Humor på hög nivå!

Upptäckte igår att någon hjälte lagt upp massa klipp från ett av de allra bästa programmen någonsin på youtube - Hej Rymden! Tyvärr råkade alla människor i hela världen missa det känns det som! Tur då att man nu kan se bitar av det iaf! Det är underbart!

Här är ett kort klipp iaf! :D Det här är verkligen bra grejer! Skrattar varje gång jag ser det! ^^ Tänk Ronja Rövardotter också, när Skalleper dör, för de säger likadant här :P
Kolla gärna de andra klippen på youtube (sök hej rymden) om ni orkar, för de var lite längre! :P

Hahahah! Ulf (Kalle Lind)s reaktion är ju bäst: HAN ÄR DÖÖÖD!!! efter varje gång ^^ hahah Humor!! :D


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Nanna

Då ska jag ta mig fan vara frisk;) för tänk om vi skulle avboka och sen nästa gång vi ska ha tenta så e de massa andra där också:O nejnej, på måndag kör vi!

hihi tacksii, gillar du inte den första då? kanske ser ut som en kille jag vet inte haha..<3<3<3

2009-10-14 @ 12:54:47
URL: http://nannabrown.blogg.se/
Postat av: Julia - FOTOBLOGG

Svar: Åååh tack så jättemycket! :D

2009-10-14 @ 13:19:34
URL: http://jefoto.blogg.se/
Postat av: Nanna

Men haha jag posar faktiskt inte på den;P bara effekten som gör att jag ser lite weird ut höhö ;D

Jaa hahah det var skitkul jag skrattade asmkt:D visade den för theo också haha han tkt med den var skitkul:D kuliga saker du hittar Sally:D hihihi ska lägga upp ett par snygga skor nu, men dom var 9 cm klack, kanske lite för högt för mej, svårt o gå ju:/ hehe vilka problem.. PUSS(L)

2009-10-14 @ 14:24:37
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0