Mejlglädje

Visst är det kul att få mejl? :D Helt underskattat tycker jag, jag får nästan aldrig några "riktiga" mejl, där någon har satt sig ner för att skriva bara till mej! Oftast är det bara skräpmejl, reklam och typ facebook man får av! :P
Men idag fick jag faktiskt ett fint mejl via Flickr av min snälla släkting Günter i tyskland! :D Han hade skrivit på tyska men jag svarade jättelångt på engelska tillbaka, hoppas han förstår bara! :P
Konstigt nog saknar jag nästan honom nu när jag skrev, fastän det måste varit minst tio år sedan vi sågs och jag knappt minns det! :P
Ska inte skriva superlångt nu, blev bara så glad! Han skrev att jag hade fina bilder på flickr och att han hade en liten röd julhäst bredvid sin dator som han tydligen fått av mig! :) Han är snäll! Synd att man inte kan tyska lite bättre, då hade jag hälsat på honom! :)

Nu ska jag sova, tandläkaren imorgon! Natti

Kommentarer
Postat av: Erika

Coolt!!! Har han också flick? Då vill man ju se hans bilder! vad skrev han då? Mysigt!

2009-10-30 @ 07:12:20
Postat av: Sally

Japp, han har dej som kontakt ;) haha :P Han skrev typ att jag tog fina och kreativa bilder med mycket fina färger och att det gjorde honom motiverad att själv bli mer aktiv, och att jag kanske borde studera något kreativt :P Och att den lilla röda julhästen hänger på hans kylskåp! :D (jag kommer inte ihåg den? gör du?? men gulligt ändå ju!) :)

2009-10-30 @ 08:19:05
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0