Morrn morrn!


Ni vet det här med vintertid - vad är grejen med det?! ;)
Nejmen skönt att kunna sova tills klockan är mycket och sen bara vrida om den så det blir tidigt! hihi
Fast skulle det bli folkomröstning om det skulle jag lätt rösta för sommartid året om!
Nu ska jag sätta mig o photoshopa lite med mammas dator, mysigt! :)
(hon har cs4 och jag har bara elements 2.0.... :P)

Filmen igår var förresten bra, men lite sorglig i början.. :( men sen var det iaf en söt fågel och en söt hund med! hihi
Ha en bra söndag nu!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Nanna:)

Hihih:) Robban ska se den idag med madde(glömt säga att hon skulle komma) och jag vill med se den men dom vill inte att jag ska fökja med dom..:( buhuuu



:)MYCKET snygg bild!!!!<3 puss ringer dej efter EMS!

2009-10-25 @ 14:27:24
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0