tv-kväll

Hemma från stallet! Har ridit lite på min Vincentskrutt! Han var så söt och låg och sov i sin box när jag kom! Sen orkade han inte gå upp trots att jag kom in och tjatade på honom! :P Men sen var han väldigt duktig ändå när vi red sen! :) Tyvärr regnade det väldigt mycket när jag skulle vara hurtig och cykla hem från stallet, så det var väldigt kallt!


Nu har jag precis kollat på Mammas Pojkar, haha vilket program! Kan nog bli riktigt roligt att följa det! :P
Nu är det Inlåst på tv4, såg det förra veckan och det var riktigt bra faktiskt! Så ska nog kolla lite på det också nu! Kan rekommendera bägge de programmen!


Vincent<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, lät inge vidare :/ Mår du bra nu då? :)

2009-10-09 @ 08:34:09
URL: http://ugglapuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0