I don't believe in angels but I just seen one

Pang Prego, sista måltiden.

Det är slut.

Livet?
Ja nästan
Idag sändes sista Pang Prego.

De var mitt sällskap när jag var ensam, piggade upp mig när jag var trött, fick mig att skratta när jag var ledsen.
Nu är det över.

Inga fler Våga vitsa, inga Ha eller Va, inga Vad säger fyllot, inga fler konstiga spaningar eller halvbra punch lines, inget
Inga skratt, ingen mer glad känsla i magen av välbekanta röster i radion, inga fler sena kvällar för man bara vill lyssna på Ett podprogram till, inga fler bra skämt man kan låssas att man själv har hittat på, inget

Det kommer förmodligen inte bli bra radio igen förrän jag börjar på sr malmö, tills dess får vi försöka minnas de roliga stunderna tillsammans



Världens äldsta spaning <3 

En mango in på en bar <3


Farväl och Tack kära vänner

Is this it?



Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad sorgligt!!!! :( :(

Du måste börja sända eget sjukt snart ju! Jag längtar! Då ska tom jag börja lyssna på pratradio! ;)Aldrig mer "det allra bästa ur andra avenyn"! bööööl

2010-01-11 @ 12:57:26
Postat av: Sally

Eller hur, det blir tider det! :D fast nästan ännu svårare för mej att få jobb än vad du har isf, för du har ju inte bara begränsat dig till en enda arbetsplats iaf! haha :P

O neej, sant! :( hur ska vi klara oss utan Grazynja och Fyr Torvald och allt vad dom heter! :/

2010-01-11 @ 14:21:53
Postat av: Erika

Fast du är så himla bäst och roligast så du kommer lätt att få ditt drömjobb ju!! <3!!! annars går jag dit och tjatar massa tills dom anställer dig!!

2010-01-11 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0