Min favoritkjol

Jag har en favoritkjol. Det kanske låter konstigt, men det har jag. Hade jag bara fått behålla en uppsättning kläder hade den varit med. Den kostade 50 kr... Det fattades en knapp, och alla andra likadana hade ännu fler saknade knappar. Jag sydde i en röd knapp istället för den som saknades. Jag måste hejda mig från att använda den varje dag.

Igår när jag skulle vara ledare för "min" barngrupp i gymnastik hade jag min kjol på mig när jag gick dit. Jag bytte om med några av barnen. Senare när vi satt och väntade på att vi skulle börja kom en tjej fram till mig. Hon är nog fem år och hon satte sig vid mig och sa:
När jag såg din glitterkjol innan, då tänkte jag - woow!
Kjolen är inte glittrig, den är svart, men gulligt ändå ♥


Kommentarer
Postat av: Nanna:)

Hahahah näe vad gulligt! Kan nästan tänka mig hur hon sa det. Barn är så roliga, hihi.

Btw, sååå söööööt bild på dej Sally:)<3

2009-11-05 @ 19:43:59
URL: http://http:/nannabrown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0