Bonde söker fru

Ni har väl inte missat dagens avsnitt av veckans bästa? :D
Om ni missade det så slapp ni en väldigt pinsam stund!! Iiiih! Ingen kommer vilja vara kvar hos den rödhåriga Roger! Han bara: "Asså jag har varit tyst i 40 år och det har funkat, men tjejerna kanske tycker det är lite jobbigt... Jag kan vara tyst i 5 minuter utan problem" ^^ hahaha asså neej! Och så har han mage att klaga på tjejerna: "hmm neej hon hade inte rätta gnistan"! Har Han Det Själv Eller?? gaaah! ;) Och Erika - Jag vill inte heller se fler avsnitt om Roger tänker pussas! Äckligt!! ^^

Men jag gillar han den andra... vad heter han nu... Per-Jörgen? Han pratar värsta mysigt! :D Och Thilde förstås är ju jättebra! Kan nog bli en kul säsong det här! :D

Såhär var typ speed-daterna idag! ^^ Och som på slutet kommer det bli när Roger ska välja sina tjejer nästa gång! ;)
(gammalt klipp I know, men det är ju så bra! :D och jag vill gärna vara med i komiker söker fru och dejta Robin <3 :P)

Kommentarer
Postat av: systeryster

Haha helt klockrent!! Hade inte sett det klippet innan! :D Bäst ju! Det kommer bli så för Råger! Men jag skulle ta enom blomman om Robin gav den! ;) Lite bättre än Roger! tsss

2009-10-15 @ 07:47:31
Postat av: Nanna

Sally: Andaaaaaaas in............................ och ut=D



ihh nu har du säkert dialogen!! håller tummarna

2009-10-15 @ 11:05:06
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0